Objectius
Aprofundir en la problemàtica específica de la Coordinació de Seguretat i Salut i la Coordinació d’Activitats Empresarials en tasques de manteniment i construcció, amb exemples concrets en la gestió del Facility Manager.
Programa
- Introducció.
- Diferències entre CSS (Coordinació de Seguretat i Salut) i CAE (Coordinació d’Activitats Empresarials).
- Gestió d’Obres i Manteniments.
- Planificació de feines.
- Documents de projecte.
- Estudi de Seguretat i Salut i Estudi Bàsic. Pla de Seguretat i Salut.
- Pla de Prevenció d’Empresa. Avaluació de Riscos.
- Coordinació de Seguretat i Salut.
- Definicions.
- Marc Normatiu.
- Situacions que requereixen CSS.
- Obligacions i funcions dels agents intervinents.
- Informació de Riscos.
- CSS en fase de redacció de projecte i en fase d’execució d’obra.
- Gestió documental de PRL.
- Formació en matèria de PRL exigible.
- Coordinació d’Activitats Empresarials.
- Definició de CAE.
- Marc Normatiu de CAE.
- Supòsits de concurrència d’Empreses.
- Drets i Obligacions en el marc del CAE.
- Mitjans de coordinació d’activitats empresarials.
- Figura de Coordinador d’Activitats Preventives.
Formadora
- Susana Martínez Rivera, Enginyera de Mines.
- Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Aura, Enginyers Consultors.