Objectius

Aprofundir en la problemàtica específica de la Coordinació de Seguretat i Salut i la Coordinació d’Activitats Empresarials en tasques de manteniment i construcció, amb exemples concrets en la gestió del Facility Manager. 

 

Programa

  • Introducció.
    • Diferències entre CSS (Coordinació de Seguretat i Salut) i CAE (Coordinació d’Activitats Empresarials).
  • Gestió d’Obres i Manteniments.
    • Planificació de feines.
    • Documents de projecte.
    • Estudi de Seguretat i Salut i Estudi Bàsic. Pla de Seguretat i Salut.
    • Pla de Prevenció d’Empresa. Avaluació de Riscos.
  • Coordinació de Seguretat i Salut.
    • Definicions.
    • Marc Normatiu.
    • Situacions que requereixen CSS.
    • Obligacions i funcions dels agents intervinents.
    • Informació de Riscos.
    • CSS en fase de redacció de projecte i en fase d’execució d’obra.
    • Gestió documental de PRL.
    • Formació en matèria de PRL exigible.
  • Coordinació d’Activitats Empresarials.
    • Definició de CAE.
    • Marc Normatiu de CAE.
    • Supòsits de concurrència d’Empreses.
    • Drets i Obligacions en el marc del CAE.
    • Mitjans de coordinació d’activitats empresarials.
    • Figura de Coordinador d’Activitats Preventives.

 

Formadora

  • Susana Martínez Rivera, Enginyera de Mines.
    • Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Aura, Enginyers Consultors.

 

 

 

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.