L’Associació Catalana de Facility Management (ACFM) neix amb la ferma voluntat d’agrupar tots aquells professionals, empreses o entitats que, dins de les seves actuacions, ofereixen, promocionen o desenvolupen qualsevol de les activitats relacionades amb el Facility Management a Catalunya per esdevenir un centre de referència amb reconeixement nacional i internacional.

L’objectiu de l’ACFM és millorar la competitivitat dels nostres associats, donar visibilitat al Facility Management i consolidar-lo com una pràctica empresarial habitual. Aquesta propòsit es vertebra mitjançant la promoció i difusió dels models i beneficis que porta implícits i la formació i el coneixement en aquesta mateixa matèria.

Per aconseguir-ho, apostem per treballar i posar de manifest els principis ètics que ens han de portar a un millor futur per a la societat, perseguint l’excel·lència i el treball en equip, així com un ferm compromís amb la innovació, el desenvolupament i un entorn més sostenible.

  • Promoure la col·laboració i la transferència de coneixement entre les empreses, els professionals i les administracions públiques en l’àmbit del Facility Management.
  • Ser un referent del Facility Management.
  • Promoure oportunitats de negoci per als associats.
  • Incentivar i vetllar per la formació de professionals més formats i informats en les pràctiques més avançades i actualitzades del Facility Management.
  • Assessorament tècnic i de normativa en projectes personals o empresarials, basat en les experiències de molts dels nostres associats.

 

Objectius

El patrocini ha esdevingut un dels canals més importants de comunicació no convencional ―com també ho són la publicitat, les relacions públiques o el màrqueting directe― com a resposta a la creixent saturació del mercat d’anuncis de productes i serveis. Un patrocini té per objectiu:

  • Donar prestigi a l’empresa o entitat.
  • Posicionar al mercat els serveis o productes dins de l’Associació Catalana de Facility Management.
  • Promoure el networking mitjançant l’organització d’actes, jornades, reportatges, etc.
  • Millorar la percepció d’una marca.
  • Incrementar-ne la notorietat.
  • Comunicar un missatge d’empresa de caràcter sensible.
  • Ampliar el públic i/o mercat.
  • Introduir un nou producte.
  • Relacionar-se amb el sector, el públic, etc.
  • Millorar la reputació de l’organització patrocinadora.

 

Plans de Patrocini

Enguany s'han activat els següents Plans:

 

Les cookies ens faciliten la prestació dels nostres serveis. Amb l'ús dels nostres serveis, ens permet utilitzar cookies.