Objectius

Aprofundir en la problemàtica específica de la Coordinació de Seguretat i Salut i la Coordinació d’Activitats Empresarials en tasques de manteniment i construcció, amb exemples concrets en la gestió del Facility Manager. 

 

Programa

  • Introducció.
    • Diferències entre CSS (Coordinació de Seguretat i Salut) i CAE (Coordinació d’Activitats Empresarials).
  • Gestió d’Obres i Manteniments.
    • Planificació de feines.
    • Documents de projecte.
    • Estudi de Seguretat i Salut i Estudi Bàsic. Pla de Seguretat i Salut.
    • Pla de Prevenció d’Empresa. Avaluació de Riscos.
  • Coordinació de Seguretat i Salut.
    • Definicions.
    • Marc Normatiu.
    • Situacions que requereixen CSS.
    • Obligacions i funcions dels agents intervinents.
    • Informació de Riscos.
    • CSS en fase de redacció de projecte i en fase d’execució d’obra.
    • Gestió documental de PRL.
    • Formació en matèria de PRL exigible.
  • Coordinació d’Activitats Empresarials.
    • Definició de CAE.
    • Marc Normatiu de CAE.
    • Supòsits de concurrència d’Empreses.
    • Drets i Obligacions en el marc del CAE.
    • Mitjans de coordinació d’activitats empresarials.
    • Figura de Coordinador d’Activitats Preventives.

 

Formadora

  • Susana Martínez Rivera, Enginyera de Mines.
    • Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Aura, Enginyers Consultors.