El passat dia 29 de novembre va tenir lloc l'Acte de Cap d'Any de l'ACFM amb gran assistència de socis.

En el mateix, seguint amb l'ordre del dia previst, es van desenvolupar les diverses ponències per part dels diferents oradors:

  • L'actual president, Manuel Járrega, va començar la seva exposició amb agraïments als membres de la Junta, així com a l'Associació en general, davant el recent nomenament per al càrrec. A continuació, va realitzar una breu exposició global basada en els diferents fites aconseguides durant l'any i el repte de consolidació a la qual s'enfronta l'Associació en els propers anys. Es va destacar que aquest acte és el primer de molts més, convertint l'Acte de Cap d'Any en una activitat consolidada a l'ACFM. El president també va animar els socis a participar i donar la seva contribució a l'Associació.
  • L'anterior president, Marc Sistach, va agrair a l'Associació i membres de la Junta, la confiança atorgada i el suport rebut, durant tots aquests anys, per a la creació, llançament i consolidació de l'actual Associació.
  • En el torn dels Grups de Treball (Comissions), cadascun dels coordinadors de les mateixes van efectuar una breu explicació sobre el seu origen, els seus objectius i grau de compliment, convidant a tot aquell / a interessat / da en formar part d'elles a inscriure's el més aviat possible. Com a coordinadors van exposar Esther Izquierdo (Comissió d'Energia), Francisco Martínez (Comissió de Seguretat), Josep Ortí (Comissió de Noves Tecnologies) i Alexandre Santacana (Comissió BIM). Podeu trobar  una còpia del document d'exposició utilitzat pels grups de treball accedint a la secció de Documentació en l'Àrea de Comissions.
  • Finalment, Adrià Gomila, Director de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona, ​​va realitzar una excel·lent exposició sobre què s'entén per mobilitat i la dificultat que suposa la definició de plans de mobilitat en zones urbanes densament poblades com és el cas de la ciutat de Barcelona. Davant la important extensió i profunditat de l'assumpte i, a títol d'exemple, es va centrar en els plans per a motocicletes, bicicletes i altres mitjans (dels molt diversos apareguts en aquests darrers anys com segways) personals. Més informació trobareu al corresponent fulletó de l'Ajuntament de Barcelona.

Finalitzades les exposicions es va obrir un espai per a aclariments i qüestions que varen sorgir entre els assistents. Després d'aquest, i com a final de Acte, es va procedir a l'obertura de l'espai de networking acompanyat pel servei de càtering, realitzat pel Casal dels Infants.

Aprofitem aquest espai per agrair una vegada més als patrocinadors (CAATEEB i Casal dels Infants) el seu suport i ajuda en la realització d'aquest acte.