Mai hi ha hagut un millor moment per treballar en FM. Enfocant en hard FM o soft FM, internament o en una consultoria subcontractada, la indústria i la importància del departament de FM estan creixent.

Aquest creixement ha creat més oportunitats, però també una major competència en el mercat laboral. Si bé les qualificacions i l'experiència en FM sempre seran essencials, les habilitats interpersonals s'estan convertint cada vegada més en un factor clau en el procés de contractació. Tamara Barnard, directora associada de Build Recruitment, destaca cinc habilitats soft per ajudar-lo a progressar en la seva carrera:

  • Servei d'atenció al client - La capacitat d'escoltar les necessitats dels seus clients i trobar solucions proactives alhora que brinda un excel·lent servei al client és essencial. Això no és només per consultories, els clients amb equips interns demanen un servei de 5 estrelles. Busqui activament i rebi comentaris que l'ajudaran a oferir un servei centrat en el client i garantir l'harmonia dins de la seva organització.
  • Organització - Si vostè és responsable de la restauració, la seguretat, la neteja, el manteniment o la seguretat i salut, mantenir la velocitat de creuer garanteix que cada àrea funcioni sense problemes. La multitasca, la priorització i les habilitats d'organització són essencials en qualsevol facility manager amb èxit.
  • Coneixement - Si bé la comprensió interna de FM és clau, ha de mostrar una comprensió més àmplia de la indústria, la personalitat i la cultura en la qual resideix el seu contracte o edifici. Treballar en associació amb l'organització i comprendre els seus reptes i objectius garantirà l'èxit operatiu.
  • Gestió de persones -  La gestió sòlida de les persones implica comprendre què motiva al seu equip i arribar a un estàndard comú d'excel·lència de relació individual. Liderar amb l'exemple és la millor manera de que tots els involucrats en els seus projectes treballin junts per aconseguir un objectiu comú.
  • Desenvolupament de relacions - Veiem tots els atributs anteriors en els millors facilities mànagers, però és la capacitat d'establir una relació amb les parts interessades en tots els nivells de l'organització del que pot marcar la diferència. Orientar les situacions amb respecte, empatia i un clar enfocament en les solucions no només garantirà que afegeixi valor, sinó que també permetrà l'èxit comercial.

 

 

Font: Build Recruitment

 

 

Build Recruitment ofereix serveis de contractació especialitzats en l'entorn de la construcció,amb equips permanents i per contracte dedicats a totes les àrees de la indústria de gestió d'instal·lacions.

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.