Reproduïm, a continuació, l'inici de l'article de Luis Del Barrio, Director de Relacions Externes de The Mail Company, i publicat a El Economista.

A l'era postpandèmia el valor dels actius físics dedicats a espais d'oficina inclouen una nova variable, que és el desig dels empleats a treballar-hi, cosa que determinarà el nombre de metres quadrats que necessita una organització. I encara més enllà d'aquest desig en si, la digitalització i els nous hàbits de treball (que ja han estat plenament interioritzats pels empleats en qualsevol dels seus formats: 100% teletreball o híbrid) han canviat el paradigma, els gestors d'oficines deuen comprendre aquestes tendències perquè aquests espais de treball ja no es poden entendre com es feia fins a l'inici de la pandèmia el 2020: metres quadrats, serveis i ubicació. D'altra banda, aviat les noves generacions arribaran a l'oficina. I això, què implicarà? Segons una enquesta de Harris Covid Tracker, el 85% dels membres de la generació Z (nascuts entre el 1995 i el 2000) volen poder treballar a distància des d'on vulguin, i més del 80% volen poder viatjar mentre treballen a distància.

 

Llegir l'article a El Economista ...

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.