La Junta Directiva de l'Associació Catalana de Facility Management convoca la celebració de l'Assemblea General Ordinària i Extraordinària d'Associats/des pel proper dia 28 de juny a les 18:00h .

Donada la vigència de l'estat de crisi sanitària deguda a la Covid19, les mesures de seguretat vigents i amb l'ànim de garantir i no posar en perill la salut de les persones, la Junta Directiva, d'acord amb les previsions de l'article 40 del RDL 8/2020, 14 de març, comunica:

  • L'Assemblea tindrà lloc utilitzant una plataforma informàtica de videoconferència , actuant l'Associació com a organitzadora i amfitriona. La plataforma compleix els principis jurídics exigibles d'autenticitat i de connexió plurilateral en temps real amb imatge i so. Per a això haurà d'accedir a l'adreça d'internet que us farem arribar, que és un enllaç que li permetrà incorporar-se a la videoconferència. Rebut aquest enllaç podrà connectar-se mitjançant aplicació dedicada o amb el seu navegador. Si s'opta per l'ús en el seu navegador, la connexió suposa la instal·lació d'un complement per garantir la correcta experiència d'ús com a visitant i el primer cop que s'utilitzi.
  • Més informació i requisits que ha de tenir el seu equip tècnic (ordinador o telèfon mòbil amb càmera web i àudio) i/o l'aplicació o programari que han de tenir en el seu dispositiu per connectar-se en la data i hora prevista a la videoconferència els trobarà aquí.

L'ordre del dia, segons la convocatòria, és el següent:

  1. Lectura i aprovació, si escau, de l'Acta de la darrera Assemblea General celebrada el 20 de Juny de 2020.
  2. Presentació i aprovació, si s'escau, de la Memòria d'Activitats de l'any 2020.
  3. Presentació i aprovació, si s'escau, de l'Estat de Comptes de l'any 2020.
  4. Presentació i aprovació, si s'escau, de la revisió del Pressupost de l'Associació pel 2021.
  5. Informació de les principals accions realitzades i a realitzar durant el 2021.
  6. Presentació i aprovació, si s'escau, de les quotes per a l'exercici de l'any 2022.
  7. Presentació de la Comissió de Transformació Digital i nova aplicació web d'Eines de FM.
  8. Torn obert de paraula.

 

Recordem que els documents relacionats amb l'ordre del dia de l'Assemblea es troben a disposició dels associats/des en la secció de Documentació.

Hem afegit el document de delegació de vot per a l'Assemblea per a aquells/es associats/des que vulguin fer-ne ús. En tot cas, el/la associat/da que vulgui delegar el seu vot, haurà de enviar-ho (per correu electrònic) al Secretari de la Junta Directiva, com a molt tard, a les 15.00 hores del mateix dia 28 de juny.

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.