La Junta Directiva de l'Associació Catalana de Facility Management convoca la celebració de l'Assemblea General Ordinària i Extraordinària d'Associats/des pel proper dia 28 de juny a les 18:00h .

Donada la vigència de l'estat de crisi sanitària deguda a la Covid19, les mesures de seguretat vigents i amb l'ànim de garantir i no posar en perill la salut de les persones, la Junta Directiva, d'acord amb les previsions de l'article 40 del RDL 8/2020, 14 de març, comunica:

  • L'Assemblea tindrà lloc utilitzant una plataforma informàtica de videoconferència , actuant l'Associació com a organitzadora i amfitriona. La plataforma compleix els principis jurídics exigibles d'autenticitat i de connexió plurilateral en temps real amb imatge i so. Per a això haurà d'accedir a l'adreça d'internet que us farem arribar, que és un enllaç que li permetrà incorporar-se a la videoconferència. Rebut aquest enllaç podrà connectar-se mitjançant aplicació dedicada o amb el seu navegador. Si s'opta per l'ús en el seu navegador, la connexió suposa la instal·lació d'un complement per garantir la correcta experiència d'ús com a visitant i el primer cop que s'utilitzi.
  • Més informació i requisits que ha de tenir el seu equip tècnic (ordinador o telèfon mòbil amb càmera web i àudio) i/o l'aplicació o programari que han de tenir en el seu dispositiu per connectar-se en la data i hora prevista a la videoconferència els trobarà aquí.

L'ordre del dia, segons la convocatòria, és el següent:

  1. Lectura i aprovació, si escau, de l'Acta de la darrera Assemblea General celebrada el 20 de Juny de 2020.
  2. Presentació i aprovació, si s'escau, de la Memòria d'Activitats de l'any 2020.
  3. Presentació i aprovació, si s'escau, de l'Estat de Comptes de l'any 2020.
  4. Presentació i aprovació, si s'escau, de la revisió del Pressupost de l'Associació pel 2021.
  5. Informació de les principals accions realitzades i a realitzar durant el 2021.
  6. Presentació i aprovació, si s'escau, de les quotes per a l'exercici de l'any 2022.
  7. Presentació de la Comissió de Transformació Digital i nova aplicació web d'Eines de FM.
  8. Torn obert de paraula.

 

Recordem que els documents relacionats amb l'ordre del dia de l'Assemblea es troben a disposició dels associats/des en la secció de Documentació.

Hem afegit el document de delegació de vot per a l'Assemblea per a aquells/es associats/des que vulguin fer-ne ús. En tot cas, el/la associat/da que vulgui delegar el seu vot, haurà de enviar-ho (per correu electrònic) al Secretari de la Junta Directiva, com a molt tard, a les 15.00 hores del mateix dia 28 de juny.

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment). Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.