La Junta Directiva de l'Associació Catalana de Facility Management confirma definitivament la celebració de l’Assemblea General Ordinària i Extraordinària d'Associats/des pel proper 22 de juny a les 18:00h.

Donada la vigència de l’estat d’alarma derivat de la Covid19, les mesures de seguretat vigents i amb l’ànim de garantir i no posar en perill la salut de les persones, la Junta Directiva, d’acord amb les previsions de l’article 40 del RDL 8/2020, 14 de març, us comunica:

  • L'Assemblea tindrà lloc utilitzant una plataforma informàtica de videoconferència, actuant l'Associació com a organitzadora i amfitriona. La plataforma compleix els principis jurídics exigibles d'autenticitat i de connexió plurilateral en temps real amb imatge i so. Per a això haureu d'accedir a la direcció en internet que us farem arribar, que és un enllaç que us permetrà incorporar-vos a la videoconferència.
  • Rebut aquest enllaç podreu connectar-vos mitjançant aplicació dedicada o amb el vostre navegador. Si opteu per l’ús en el vostre navegador, la connexió suposa la instal·lació d’un complement per garantir la correcta experiència d’ús com a visitant i la primera vegada que s’utilitzi. Més informació i requeriments que ha de tenir el vostre equip tècnic (ordinador o telèfon mòbil amb càmera web i àudio) i/o l'aplicació o programa que han de tenir en el vostre dispositiu per connectar-se en la data i hora prevista a la videoconferència els trobareu aquí.

L'ordre del dia, segons la convocatòria, és el següent:

  1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'Acta de la darrera Assemblea General celebrada el 8 d’abril de 2019.
  2. Presentació i aprovació, si s'escau, de la Memòria d'Activitats de l'any 2019.
  3. Presentació i aprovació, si s'escau, de l'Estat de Comptes de l'any 2019.
  4. Presentació i aprovació, si s'escau, de la revisió del Pressupost de l’Associació per l'any 2020.
  5. Informació de les principals actuacions realitzades i a fer durant l'any 2020.
  6. Presentació Comissió Noves Tecnologies.
  7. Elecció, per finalització del mandat, dels càrrecs de la Junta Directiva de l’Associació, pel període estatutari de 3 anys, (art. 8 dels Estatuts). Cas d’haver-hi una única candidatura, es procedirà a la seva proclamació i acceptació dels càrrecs sense més tràmit.

Us recordem que els documents relacionats amb l'ordre del dia de l'Assemblea es troben a disposició dels associats/des a la secció Documentació. Hem afegit el document de delegació de vot per l’Assemblea per aquells/es associats/des que vulguin fer-ne ús d’ell. En tot cas, l’associat/da que vulgui delegar el seu vot, l’haurà d’enviar per correu electrònic al Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., com a molt tard, a les 15.00 hores del mateix dia 22 de juny.

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.