La Junta Directiva de l'Associació Catalana de Facility Management convoca l’Assemblea General Ordinària i Extraordinària de Socis pel proper 22 de juny a les 18:00h.

L'Assemblea tindrà lloc a la Sala Magna del Centre de Suport Professional, ubicada a la segona planta de l’edifici D de la Ciutat de la Justícia, a l’Avinguda del Carrilet 3, 08902 L’Hospitalet de Llobregat.

L'ordre del dia és el següent:

  1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'Acta de la darrera Assemblea General celebrada el 8 d’abril de 2019.
  2. Presentació i aprovació, si s'escau, de la Memòria d'Activitats de l'any 2019.
  3. Presentació i aprovació, si s'escau, de l'Estat de Comptes de l'any 2019.
  4. Presentació i aprovació, si s'escau, de la revisió del Pressupost de l’Associació per l'any 2020.
  5. Informació de les principals actuacions realitzades i a fer durant l'any 2020.
  6. Presentació Comissió Noves Tecnologies.
  7. Elecció, per finalització del mandat, dels càrrecs de la Junta Directiva de l’Associació, pel període estatutari de 3 anys, (art. 8 dels Estatuts). Cas d’haver-hi una única candidatura, es procedirà a la seva proclamació i acceptació dels càrrecs sense més tràmit.

Els documents relacionats amb l'ordre del dia de l'Assemblea es troben a disposició dels associats/des a la secció Documentació.

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre o no cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.