Benvolguts/benvolgudes,

Tot seguint les recomanacions de les autoritats polítiques i sanitàries que demanen responsabilitat i reducció de l'activitat que no sigui estrictament necessària, l'activitat pública de la nostra Associació passa a estar en suspens. Estem ajornant tots els actes i esdeveniments que estàvem planejant (alguns dels quals ja els coneixeu). L'activitat de l'ACFM passa a ser sota format telemàtic i seguim mantenint els nostres contactes via email i web oberts per qualsevol necessitat que tingueu.

Per ara, mantenim la data de l'Assemblea, el proper dilluns 20 d'Abril, ja que pensem haurem tornat a la normalitat.

La Junta passa a treballar en format remot i ens dedicarem a preparar totes les accions del nostre Pla 2020 que haurem de concentrar en una part més reduïda de l'any. Tinguem clar que aquesta és una situació temporal i per tant treballem i treballarem segons la nostra visió de fer de l' ACFM l'entitat de suport i punt de trobada del món del Facility Management a Catalunya.

Agraïm, a tots els professionals de la salut, la seva entrega i treball en aquestes circumstàncies. Però també vull destacar que n'hi ha molts Facility Managers i Facility Services que han de donar el seu millor també en aquest moment. Vull, des d'aquí, fer un homenatge a aquestes persones i empreses que estan complint les seves obligacions i donant un servei social importantíssim i clau, més que mai.

Sense més, vull animar-vos a estar junts i cuidar uns dels altres. Tota tempesta escampa.

En aquests moments, des de l'Associació Catalana de Facility Management, ens oferim als Facility Managers i membres de la comunitat en allò que puguem ajudar com Associació.

 

Manuel Járrega

President de l'ACFM